مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 12:302023-10-10فرهنگي

آتیلا پدر تئاتری من بود


آروند دشت آرای که به تازگی اجرای نمایش «پدر» را آغاز کرده است، از آتیلا پسیانی به عنوان پدر تئاتری خود یاد کرد و رشد و فعالیت خود و کارگردان های هم نسلش را مدیون جریان سازی و حمایت های این چهره فقید تئاتر ایران دانست.

- آروند دشت آرای که به تازگی اجرای نمایش پدر را آغاز کرده است، از آتیلا پسیانی به عنوان پدر تئاتری خود یاد کرد و رشد و فعالیت خود و کارگردان های هم نسلش را مدیون جریان سازی و حمایت های این چهره فقید تئاتر ایران دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عصر روز دوشنبه 17 مهر همزمان با اولین شب اجرای نمایش پدر ، تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر پذیرای یاد و خاطره هنرمندی شد که بارها و بارها میزبان آثار و نقش آفرینی های او بود و همچنان هم به واسطه میراث تئاتری به جای مانده اش، هست و خواهد بود.

در این روز نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای با ادای دین به آتیلا پسیانی از چهره های مطرح و تأثیرگذار تئاتر ایران روی صحنه رفت.

دشت آرای که سال های متمادی تجربه دوستی و همکاری با آتیلا پسیانی را داشت، با تأثر روی صحنه حضور پیدا و از چهره ای یاد کرد که زندگی تئاتری و حرفه ای وی و بسیاری از کارگردان های هم نسلش را دگرگون کرد.

وی در جمع مخاطبانی که در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر حضور پیدا کرده بودند، یادآور شد: هفته گذشته ما یکی از مهم ترین و تأثیرگذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتیلا پدر تئاتری من بود

آتیلا پدر تئاتری من بود