مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-17اقتصادي

حفر 5 چاه در روستاهای نهاوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: در راستای جهاد آبرسانی به روستاها، پنج حلقه چاه به منظور تامین آب شرب در روستاهای نهاوند حفاری شده است.

- فرهاد بختیاری فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه های جهاد آبرسانی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در نهاوند از اتمام عملیات ساخت مخزن 300 مترمکعبی در روستای ده موسی نهاوند خبر داد و اظهار کرد: بر این اساس یک و نیم کیلومتر خط انتقال نیز در این روستا اجرا شده است.

وی به اتمام عملیات حفاری چاه مکانیکی روستای توانه نیز اشاره کرد و گفت: عملیات حفر دو حلقه چاه مکانیکی روستای کرک علیا و کرک سفلی نیز به اتمام رسیده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان خاطرنشان کرد: عملیات اجرای شبکه به طول 500 متر و خط انتقال با لوله پلی اتیلن 160 به طول دو کیلومتر در روستای زرین باغ به اتمام رسیده است.

وی به اجرای خط انتقال با لوله پلی اتیلن 110 به طول یک و نیم کیلومتر در روستای طائمه اشاره کرد و گفت: حفر چاه مکانیکی با دستگاه ضربه ای در روستای شیراوند و روستای گوشه بدیع الزمان نیز از دیگر اقدامات تامین آب در روستاهای شهرستان نهاوند است.

پایان پیام/89003/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفر 5 چاه در روستاهای نهاوند

حفر 5 چاه در روستاهای نهاوند