مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:052023-10-08ورزشي

آغاز حواشی لیگ بسکتبال/ تیم کاله انصراف می دهد؟


قائم مقام باشگاه کاله مازندارن گفت: خبر انحلال تیم کاله صحت ندارد، اما متاسفانه شرایط سالن آمل خوب نیست و باشگاه به این نتیجه رسیده که در صورت عدم بهبود شرایط، - قائم مقام باشگاه کاله مازندارن گفت: خبر انحلال تیم کاله صحت ندارد، اما متاسفانه شرایط سالن آمل خوب نیست و باشگاه به این نتیجه رسیده که در صورت عدم بهبود شرایط، در این سالن حضور پیدا نکند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر منحل شدن تیم بسکتبال کاله مازندران در رسانه ها منتشر شد که باعث شد حواشی لیگ برتر بسکتبال ایران از همین الان آغاز شود.

با این حال امروز (یک شنبه - 16 مهر 1402)، این خبر توسط محمدجواد فانی قائم مقام باشگاه کاله تکذیب شد.

فانی در گفت وگو با ایسنا، درباره حاشیه های اخیر توضیح داد: متاسفانه بعد از مصاحبه سرپرست تیم ما، شائبه هایی مبنی بر منحل شدن تیم کاله مطرح شد که باید اعلام کنم انصراف دادن با منحل شدن متفاوت است.

در همین راستا باید اعلام کنم باشگاه کاله تصمیم ندارد تیم را منحل کند و فقط یکسری درخواست ها دارد که امیدوارم به آن ها جامه عمل پوشیده شود.

او در پاسخ به این سوال که درخواست باشگاه کاله چیست، ادامه داد: باشگاه کاله سال ها است که با سیاست حمایت از ورزش کشور و نخبه های ورزشی، در زمینه های مختلف از جمله رده های باشگاهی، ملی، پایه، توس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز حواشی لیگ بسکتبال/ تیم کاله انصراف می دهد؟

آغاز حواشی لیگ بسکتبال/ تیم کاله انصراف می دهد؟