مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-21اقتصادي

ورود سازمان بازرسی کل کشور به مشکلات فولاد مبارکه


رییس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور از کارخانه نورد 2 فولاد مبارکه به عنوان بزرگترین تولیدکننده فولاد خاورمیانه، بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفها ن و به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، سعید بابازاده، رییس دفتر بازرسی امور ویژه سازمان بازرسی کل کشور در بازدید از مجتمع فولاد مبارکه اصفهان که بیش از دو ساعت به طول انجامید از بخش های مختلف این کارخانه از جمله تصفیه خانه آب فولاد، کارخانه در حال احداث نورد 2، حوضچه ها، آهن سازی، واحد گندله سازی بازدید کرد.

وی در جریان بازدید از این مجموعه با تاکید بر لزوم مدیریت جهادی برای تولید یکی از مولفه های مهم و ضروری را مجهز شدن به علم روز دانست.

  بابازاده با اشاره به اینکه حمایت از تولید داخلی یکی از اولویت های سازمان بازرسی کل کشور است، ادامه داد: این سازمان در تلاش است تا با حمایت از صنایع داخلی زمینه توسعه و رشد آنها را فراهم کند.

رییس دفتر بازرسی امور ویژه به نگاه ویژه رییس سازمان بازرسی برای حمایت از تولید اشاره کرد و گفت: این سازمان صلاحیت ورود به موضوعات مختلف برای رفع مسائل و مشکلات را دارد و بر اساس وظیفه ذاتی خود و تاکید خداییان رییس بازرسی کل کشور از هیچ گونه تلاشی برای حمایت از تولید دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود سازمان بازرسی کل کشور به مشکلات فولاد مبارکه

ورود سازمان بازرسی کل کشور به مشکلات فولاد مبارکه