مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 08:252023-09-28ورزشي

آغاز اجرای طرح کاشت سه میلیون اصله نهال در کردستان


در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار کردستان و تعدادی از مسئولان استانی، طرح کاشت سه میلیون اصله نهال در کردستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بهزاد شریفی پور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان در یادواره شهدای کارمند منابع طبیعی و  آیین آغاز طرح کاشت 3 میلیون اصله نهال در کردستان که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی ورزشی ایثار سنندج برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم با هدف پاسداشت یاد و خاطره شهدای منابع طبیعی و پاسداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه منابع طبیعی و پوشش گیاهی عوامل استقلال بارز هر کشور است، افزود: وظیفه اصلی و رسالت ما در مجموعه منابع طبیعی حفظ این میراث است.

شریفی پور گفت: منابع طبیعی ثروت جامعه بشری هستند و جنگلبانان ما در خط مقدم خدمت به خلق و چرخه طبیعی وظیفه خطیری بر عهده دارند.

  مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان با اشاره به آغاز اجرای طرح کاشت سه میلیون اصله نهال در کردستان، افزود: این تعداد نهال تا پایان سال جاری با همکاری آحاد جامعه در سطح مناطق شهری و روستایی استان کاشته خواهد شد.

  سردار منصور ولی یی جانشین قرارگاه شهید شهرامفر نیز در این مراسم در سخنانی اظهار داشت: دفاع مقدس به عنوان گنج است که چه قدر می توان از آن استخراج کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح کاشت سه میلیون اصله نهال در کردستان

آغاز اجرای طرح کاشت سه میلیون اصله نهال در کردستان