مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-30سياسي

سرپرستان شهرداری نواحی مختلف تبریز معرفی شدند


طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، علی قاسمی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 3 و رضا جان فشان نوبری به عنوان شهردار جدید منطقه 6 و هادی بدری به عنوان شهردار منطقه 9 تبریز معرفی شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی طی حکمی از سوی یعقوب هوشیار شهردار تبریز، علی قاسمی به عنوان سرپرست شهرداری منطقه 3 و رضا جان فشان نوبری به عنوان شهردار جدید منطقه 6 و هادی بدری به عنوان شهردار منطقه 9 تبریز معرفی شد.

محبوب تیزپاز پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه شهردار جدید منطقه 9 تبریز اظهار کرد: تحقق صددرصدی بودجه شهرداری تبریز در سال گذشته اتفاق مهمی بود و امسال نیز در شش ماه نخست سال شهرداری تبریز تحقق بودجه 100 درصدی دارد.

وی افزود: در حوزه محیط زیست و سلامت شهروندان، نگاه شهرداری تبریز متمرکز بر سیاست های پیشگیرانه بود به طوری که اقدامات مهمی از جمله نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، حذف نمک پاشی در سال گذشته انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: خروجی اقدامات شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال، پاکی هوای تبریز در بین شهرهای کشور است و حتی یک روز آلوده نیز نداشتیم.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شهردار تبریز با اشاره به برنامه های متنوع شهرداری تبریز برای زمستان امسال اضافه کرد: سال گذشته حتی یک کیلوگرم هم نمک خریداری نشده و برای زمستان امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرستان شهرداری نواحی مختلف تبریز معرفی شدند

سرپرستان شهرداری نواحی مختلف تبریز معرفی شدند