مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 08:302023-10-16دانش

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان در میان 2 درصد دانشمندان برتر جهان


مهدی بیگدلی از اعضای هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در جدیدترین رتبه بندی برترین دانشمندان جهان، موفق به کسب جایگاه 2 درصد دانشمندان برتر جهان شد.

- ایسنا/زنجان "مهدی بیگدلی" از اعضای هیئت علمی گروه مهندسی برق دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در جدیدترین رتبه بندی برترین دانشمندان جهان، موفق به کسب جایگاه 2 درصد دانشمندان برتر جهان شد.

بر اساس داده های منتشره توسط تیم تحقیقاتی دانشگاه استنفورد با بررسی و ارزیابی داده های پایگاه اسکوپوس، فهرست 100 هزار دانشمند پراستناد در همه رشته ها و نیز دانشمندان دو درصد برتر حوزه های علمی، شناسایی و معرفی شد.

این گزارش در تاریخ 4 اکتبر 2023 در مجله PLOS Biology به چاپ رسیده که بر این اساس، دو مدل پایگاه داده ارائه شده که بر پایه مدل اول تا پایان سال 2022 نمایانگر شاخص عملکرد طولانی مدت پژوهشگران پیشکسوت است.

ارزیابی بر پایه مدل دوم، بر اساس داده های یک ساله 2022 بوده که بر اساس این ارزیابی، مهدی بیگدلی از اعضای هیئت علمی واحد زنجان در لیست 2 درصد دانشمندان برتر جهان قرار گرفت.

در این پژوهش که بر اساس داده های پایگاه استنادی اسکوپوس انجام پذیرفته، دانشمندان در پنج حوزه موضوعی اصلی، 22 حوزه موضوعی فرعی و 174 رشته بر اساس شاخص های استنادی استاندارد طبقه بندی شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان در میان 2 درصد دانشمندان برتر جهان

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد زنجان در میان 2 درصد دانشمندان برتر جهان