مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-30سياسي

مردم میدان دار اصلی انتخابات هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهار محال و بختیاری با اشاره به اینکه هرچه آموزش ها گسترده تر و هدفمند تر باشد تاثیر مثبتی در روند اجرای انتخابات دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین میرزایی گفت: آموزش عوامل برگزارکننده انتخابات در همه سطوح و به صورت گسترده و هدفمند باید انجام شود که به طور قطع در برگزاری مطلوب انتخابات تاثیر مثبتی دارد.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به فرمانداران تاکید شده است در انتخاب معتمدان برای معرفی به هیات های نظارت از قشرهای مختلف مردم استفاده شود زیرا مردم میدان دار اصلی در انتخابات هستند.

وی افزود: برای اجرایی شدن چهار راهبرد ابلاغی مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات، هیات های اجرایی نقش اساسی را دارند و فرمانداران در انتخاب هیات های نظارت باید دقت نظر و حساسیت ویژه ای داشته باشند .

میرزایی به لزوم ادامه بازدیدهای مستمر و هدفمند گروه بازرسی ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری از فرمانداری ها و تهیه طرح امنیت و اطلس امنیت انتخابات اشاره و تاکید کرد: جلسات کمیته های ستاد انتخابات استان به صورت جدی و مستمر نشست های خود را برگزار و گزارش فعالیت ها را در جلسات ستاد انتخابات استان ارائه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم میدان دار اصلی انتخابات هستند

مردم میدان دار اصلی انتخابات هستند