مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:012023-10-02اقتصادي

آغاز مرحله کاشت بذر و نهال طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در استان مرکزی


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از آغاز کاشت بذر و نهال طرح مردمی و ملی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با میلاد نبی اکرم (ص) در قالب اجرای اولین پویش بذر کاری توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با شهرداری های استان خبر داد.

- ایسنا/مرکزی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی از آغاز کاشت بذر و نهال طرح مردمی و ملی کاشت یک میلیارد درخت همزمان با میلاد نبی اکرم (ص) در قالب اجرای اولین پویش بذر کاری توسط اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری با شهرداری های استان خبر داد.

عبدالحسین محمدی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اجرای مرحله اول این پویش روز سه شنبه یازدهم مهرماه 1402 همزمان با 12 شهرستان استان در منطقه نمونه گردشگری دره گردو در اراک انجام می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این پویش در اراک با مشارکت شهرداری اراک، استانداری، سپاه روح الله، اداره کل راه و شهرسازی، سازمان های مردم نهاد و مردم در فضایی به وسعت 40 هکتار انجام می شود، افزود: 480 هکتار از اراضی در نزدیکی شهرهای استان شناسایی شده که حدود 500 هزار بذر در آن کاشته خواهد شد.

محمدی بیان کرد: مکان های بذرکاری همزمان با شهر اراک در 11 شهرستان استان اعم از کوه بوجه در خمین، شهر مهاجران در شازند، منطقه اروج در محلات، کیلومتر 3 جاده دلیجان-اصفهان، کمربندی شرقی ساوه، کوه پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مرحله کاشت بذر و نهال طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در استان مرکزی

آغاز مرحله کاشت بذر و نهال طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت در استان مرکزی