مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-12سياسي

اجرای 540 میلیارد تومان پروژه ستاد اربعین کردستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان گفت: 129 پروژه اولویت دار با اعتبار 540 میلیارد تومان شناسایی و تعریف شد که خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق آنها اجرایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کیومرث حبیبی پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالین ستاد اربعین کردستان اظهار کرد: در شورای مرکزی اربعین بیش از 10 جلسه به عنوان نماینده کمیته زیرساخت برگزار شد و بازدیدهای میدانی صورت گرفت.

 وی با بیان اینکه میزان تحقق اهداف و مصوبات در دستگاه ها قابل قبول بود، گفت: اقدامات در قالب ضرورت خیلی بالا، متوسط و پایین تعریف شد و برای تحقق آنها در قالب اقدامات کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت برنامه ریزی شد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، 129 پروژه اولویت دار با اعتبار 540 میلیارد تومان شناسایی و تعریف شد که خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق آنها اجرایی شده است.

وی با بیان اینکه زیرساخت های مریوان و بعضا کردستان با این اقدامات تقویت شده که این تقویت ادامه دارد، عنوان کرد: پروژه هایی با اولویت بالا وجود دارد که نیازمند برنامه ریزی است.

حبیبی به تونل باغبان که 3 سال قبل در دولت دوازدهم به بهره برداری رسید گریزی زد و گفت: این پروژه با وجود نداشتن سیستم تهویه و احتراق در آن زمان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 540 میلیارد تومان پروژه ستاد اربعین کردستان

اجرای 540 میلیارد تومان پروژه ستاد اربعین کردستان