مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 11:252023-10-03پزشكي

فراخوان مشارکت در اکتساب یک فناوری با حمایت صندوق نوآوری


هشتادوهفتمین فراخوان پژوهشی با عنوان «طراحی بیوانفورماتیک و نمونه آزمایشگاهی دو آنتی بادی نوترکیب به فرم scFv جهت ایمونوتراپی علیه سرطان کولورکتال» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به پیشنهاد یک تیم پژوهشی از مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی منتشر شد.

- هشتادوهفتمین فراخوان پژوهشی با عنوان طراحی بیوانفورماتیک و نمونه آزمایشگاهی دو آنتی بادی نوترکیب به فرم scFv جهت ایمونوتراپی علیه سرطان کولورکتال با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به پیشنهاد یک تیم پژوهشی از مؤسسه واکسن و سرم سازی رازی منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این پروژه با هدف طراحی بیوانفورماتیکی و نمونه آزمایشگاهی دو آنتی بادی نوترکیب scFv مشتق از دو مونکولونال آنتی بادی (Panitumumab و catuximab) مؤثر علیه آنتی ژن های اصلی سرطان کولورکتال ارائه شده است.

این آنتی بادی ها به طور هدفمند و اختصاصی به آنتی ژن هدف متصل شده و با توجه به خواص بهینه شده فیزیکی-شیمیایی و پایداری واجد خصوصیات بهتری نسبت به آنتی ‎بادی های مونوکلونال بدون مهندسی و دستکاری شده خواهند بود.

هزینه کم تولید، بازدهی بالا و امکان بومی سازی از اهداف اصلی این طرح است.

اعلام آمادگی برای مشارکت در اکتساب فناوری حاصل از این فراخوان تحقیقاتی و ارائه درخواست تنها برای شرکت ها و شتابدهنده های دانش بنیان مجاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان مشارکت در اکتساب یک فناوری با حمایت صندوق نوآوری

فراخوان مشارکت در اکتساب یک فناوری با حمایت صندوق نوآوری