مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 10:552023-10-19بين الملل

واکنش برخی هنرمندان و ورزشکاران گیلان به جنایت هولناک در غزه


برخی هنرمندان و ورزشکاران گیلانی با محکومیت جنایات هولناک و نسل کشی در نوار غزه، خواستار تولید آثار هنری و ابراز خشم به زبان هنر شدند.

- ایسنا/گیلان برخی هنرمندان و ورزشکاران گیلانی با محکومیت جنایات هولناک و نسل کشی در نوار غزه، خواستار تولید آثار هنری و ابراز خشم به زبان هنر شدند.

جنایت هولناک و وحشیانه صهیونیست ها در نوار غزه با حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن کودکان، بانوان، بیماران و غیر نظامیان واکنش هایی را در سراسر جهان به دنبال داشت و همه این جنایت هولناک را محکوم کردند.

برخی هنرمندان و ورزشکاران گیلانی در گفت وگو با ایسنا ضمن محکومیت جنایات هولناک و نسل کشی در نوار غزه، خواستار تولید آثار هنری و ابراز خشم به زبان هنر شدند.

محمد پورجعفری، کارگردان گیلانی و مدرس تئاتر در خصوص جنایت حمله به بیمارستان المعمدانی اظهار کرد: جنایت وحشتناکی در غزه اتفاق افتاده؛ خصوصا کودکان و بانوان بی گناه در این جنایت وحشتناک به شهادت رسیدند و تنها تاثر و تاسف جوابگو نیست و این سکوتی که مجامع بین المللی کرده اند و عکس العملی نشان نمی دهند باعث تعجب است.

وی افزود: جامعه هنری می توانند با به اشتراک گذاری احساسات و ابراز خشم از این جنایت با ملت بی گناه غزه همدردی کنند و برخی از هنرمندان هم چه بسا در این خصوص با زبان هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش برخی هنرمندان و ورزشکاران گیلان به جنایت هولناک در غزه

واکنش برخی هنرمندان و ورزشکاران گیلان به جنایت هولناک در غزه