مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-19سياسي

رفع محدودیت های جغرافیایی ملی از اهداف جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع)


رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: مهمترین هدفی که در دوره های گوناگون جشنواره رسانه امام رضا(ع) به دنبال آن هستیم همگرایی و رفع محدودیت های جغرافیایی ملی، - رفع محدودیت های جغرافیایی ملی از اهداف جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) ایسنا/خراسان رضوی رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی گفت: مهمترین هدفی که در دوره های گوناگون جشنواره رسانه امام رضا(ع) به دنبال آن هستیم همگرایی و رفع محدودیت های جغرافیایی ملی، ملیتی و قومیتی زبانی است.

محسن هوشمند، امروز 27 مهرماه، در سومین جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع) که در مرکز نمایشگاه ها وهمایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) درحالی سومین دوره خود را پشت سر می گذارد که در دوره دوم به استناد راویان جشنواره گام های ارزشمندی در انعکاس آثار برداشت و حق ماجرا را تا حد زیادی ادا کرد.

وی اضافه کرد: این مورد برهمگان روشن است که رسانه و محصولات آن دقیق ترین و نقطه زن ترین نوع لبیک گویی به دستور ولی نعمتمان امام رضا(ع) برای شناساندن هرچه بهتر معارف ایشان به آدمیان است.

رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی تصریح کرد: هر فعالیت رسانه ای که در مشهد و یا حتی در ایران حول معنویت انجام دهیم در واقع حول محور فرهنگ رضوی است، اما مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع محدودیت های جغرافیایی ملی از اهداف جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع)

رفع محدودیت های جغرافیایی ملی از اهداف جشنواره رسانه ای بین المللی امام رضا(ع)