مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:552023-09-25سياسي

سند ملی سالمندان در آذربایجان غربی بومی سازی شود


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: سند ملی سالمندان سندی با ابعاد مختلف و گسترده است که برای اجرای مطلوب آن، باید با احصای مشکلات در استان بومی سازی شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: سند ملی سالمندان سندی با ابعاد مختلف و گسترده است که برای اجرای مطلوب آن، باید با احصای مشکلات در استان بومی سازی شود.

رضا ابراهیمی روز دوشنبه، 3 مهرماه در نشست شورای سالمندان آذربایجان غربی افزود: فرهنگ سازی توسط رسانه ها برای تکریم جایگاه سالمندان نیز از مواردی است که لازم به توجه بوده و باید در جامعه و خانواده ها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: آموزش احترام و تکریم سالمندان موضوعی است که باید از دوران کودکی در خانواده و مدارس انجام شود و کار فرهنگی می تواند نقش مهمی در این زمینه داشته باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: بسیاری از سالمندان در استان مشکل مالی ندارند ولی با مشکل نگهداری مواجه هستند که لازم است ساز و کار این موضوع نیز بررسی و ارائه شود.

ابراهیمی اضافه کرد: در گذشته در روستاها مشکلی بابت نگهداری سالمندان وجود نداشت و نیازی به سرای سالمندان احساس نمی شد، ولی در حال حاضر شرایط متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی سالمندان در آذربایجان غربی بومی سازی شود

سند ملی سالمندان در آذربایجان غربی بومی سازی شود