مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 18:052023-10-01سياسي

حضور اساتید ایرانی کنار دانشمندان برتر جهان اسلام


در دومین روز نشست تبادل تجربیات علمی، دانشمندانی در دانشکده های مختلف تقسیم شده و براساس تخصص خود نظرات خود را بیان کردند، ازجمله این دانشکده ها دانشکده تغذیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در دومین روز از نشست تبادل تجربیات علمی، دانشمندانی که برای پنجمین دوره جایزه مصطفی(ص) به اصفهان سفر کرده اند، در سه دانشگاه اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی طبق تخصص خود تقسیم بندی شده و در دانشکده های تخصصی به نشست و تبادل تجربیات علمی می پردازند .

  در این خصوص سیدمحمدحسین روحانی، رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد:  در حاشیه جایزه مصطفی مهمان ها امروز در دانشکده هایی که مرتبط با خودشان است در دانشگاه های اصفهان، علوم پزشکی و صنعتی اصفهان مهمان می شوند.

وی افزود: امروز  در خدمت دانشمندان مرتبط با رشته تغذیه بودیم که از کشور ترکیه و پاکستان هستند و سخنرانی با حضور اساتید و دانشجویان انجام و همچنین دانشکده و فرصت های  دانشکده به آنها معرفی شد.

  روحانی با اشاره به فرصت های ایجاد شده بیان کرد: اجرای طرح های تحقیقاتی مشترک، تبادل دانشجو و استاد برای دوره های کوتاه مدت، عضو هیات علمی الحاقی و برگزاری کارگاه های مشترک از جمله این فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور اساتید ایرانی کنار دانشمندان برتر جهان اسلام

حضور اساتید ایرانی کنار دانشمندان برتر جهان اسلام