مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:452023-09-25سياسي

انتشار 90 کتاب مرتبط با ادبیات دفاع مقدس در استان سمنان


مدیر ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برنامه ریزی این واحد برای انتشار 90 کتاب مرتبط با دفاع مقدس به مناسبت برگزاری دومین کنگره بزرگ سه هزار شهید این استان خبر داد.

- فاطمه مصطفوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: 60 عنوان از این کتب به صورت مکتوب و 30 عنوان کتاب نیز به صورت صوتی منتشر می شود.

وی با بیان اینکه تاکنون 55 عنوان از این کتاب ها منتشر شده که 40 عنوان از آنها مکتوب و.

15 عنوان صوتی هستند ادامه داد: تا زمان برگزاری دومین کنگره سه هزار شهید استان 35 عنوان کتاب دیگر تدوین و منتشر خواهد شد.

مدیر ادبیات دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ادامه داد: آیین رونمایی همزمان از این کتاب ها در ویژه برنامه های دومین کنگره سرداران و سه هزار شهید استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه تاکنون کتاب های زیادی در ارتباط با دفاع مقدس در استان سمنان منتشر شده ادامه داد: تاکنون 350 عنوان کتاب با محتوای دفاع مقدس و نقش رزمندگان این استان در دوران هشت ساله دفاع مقدس توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهیه، دیدوین و منتشر شده است.

مصطفوی اضافه کرد: علاوه بر اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان، دستگاه ها و نهادهای دیگری نیز کتبی با محتوای مرتبط ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 90 کتاب مرتبط با ادبیات دفاع مقدس در استان سمنان

انتشار 90 کتاب مرتبط با ادبیات دفاع مقدس در استان سمنان