مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 20:402023-10-11اقتصادي

دستگاه غربالگری پیشرفته انجام آزمایشات ویروسی در لرستان رونمایی شد


دستگاه غربالگری پیشرفته انجام آزمایشات ویروسی (HBV، Hcv، RPR، HIV) در لرستان رونمایی شد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل انتقال خون لرستان گفت: دستگاه غربالگری پیشرفته انجام آزمایشات ویروسی (HBV، Hcv، RPR، HIV) در لرستان رونمایی شد.

علی سوری امروز، 19 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: دستگاه غربالگری پیشرفته انجام آزمایشات ویروسی (HBV، Hcv، RPR، HIV) در پایگاه انتقال خون شهید رستمی مقدم لرستان با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال با حضور دکتر سالک مقدم معاون فنی و فن آوری های نوین، مهندس عاقل مدیرکل بازرسی، دکتر عباسیان مشاور معاونت توسعه سازمان انتقال خون ایران و همچنین جهانی معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان و احمدی فرماندار خرم آباد رونمایی شد.

وی تصریح کرد: تا پیش از خرید دستگاه غربالگری پیشرفته، نمونه ها برای آزمایش های غربالگری و تست های (HIV)، هپاتیت B و C از لرستان به استان کرمانشاه ارسال و در آنجا تست های غربالگری انجام می شد که در حال حاضر با خرید تجهیزات و دستگاه های مورد نیاز انتقال خون استان از این نظر مستقل شده است.

مدیرکل انتقال خون لرستان خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر صرفه جویی در هزینه ایاب و ذهاب، سرعت خدمت رسانی را برای بیماران نیازمند به پلاکت در موارد اورژانسی از 24 ساعت در وضعیت پیشین به یک تا 2 ساعت کاهش می دهد زیرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه غربالگری پیشرفته انجام آزمایشات ویروسی در لرستان رونمایی شد

دستگاه غربالگری پیشرفته انجام آزمایشات ویروسی در لرستان رونمایی شد