مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 07:102023-10-12بين الملل

نژادپرستی، علت خروج یک نهاد آلمانی از پلتفرم ایکس


آژانس ضد تبعیض آلمان اعلام کرده به دلیل پست های نژادپرستانه و انتشار اطلاعات نادرست در ایکس(توییتر سابق)،صفحه خود در این پلتفرم را بسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، آژانس فدرال ضد تبعیض آلمان اعلام کرد که حساب کاربری خود را در پلتفرم رسانه اجتماعی Xایکس(توییتر سابق) می بندد.

این آژانس اعلام کرد به دلیل افزایش نژادپرستی اینکار را کرده و از سایر نهادها نیز می خواهد که از این روش پیروی کنند.

انتشار ادعاهای گمراه کننده و تصاویر اصلاح شده پس از حمله حماس به سرزمین های اشغالیه، تمرکز مجددی را بر پلتفرم ایلان ماسک،  ایجاد کرده است این پلتفرم اخیراً خشم اتحادیه اروپا را نیز برانگیخته است.

فردا آتامان، کمیسیونر این آژانس، در بیانیه ای گفت: ایکس به دلیل افزایش نژادپرستی، دیگر محیطی پایدار برای یک سازمان دولتی نیست.

مقام های دولت آلمان تاکنون در برابر درخواست ها برای خروج از ایکس مقاومت کرده اند و گفته اند در حال حاضر هیچ کانال جایگزینی وجود ندارد که از طریق افرادی مانند صدراعظم اولاف شولس بتوانند از طریق آن به طیف گسترده ای از مردم دسترسی داشته باشند.

ایکس روز سه شنبه گفت اقداماتی را برای جلوگیری از انتشار پست های نامناسب در چند روز گذشته انجام داده و حساب های تازه ایجاد شده وابسته به حماس ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نژادپرستی، علت خروج یک نهاد آلمانی از پلتفرم ایکس

نژادپرستی، علت خروج یک نهاد آلمانی از پلتفرم ایکس