مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 12:252023-10-05سياسي

تامین نظم و امنیت بدون همراهی مردم میسر نمی شود


فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: تامین نظم و امنیت بدون همراهی و همکاری مردم در جامعه میسر نخواهد شد.

- ایسنا/کردستان فرمانده انتظامی شهرستان مریوان گفت: تامین نظم و امنیت بدون همراهی و همکاری مردم در جامعه میسر نخواهد شد.

سرهنگ طیب محمدی، با اشاره به نقش فضای رسانه ای در تحولات اجتماعی، اظهار کرد: جنگ امروز، جنگ نرم است، اکنون که دشمنان توانایی مقابله نظامی با کشور عزیزمان ایران اسلامی را ندارند، به جنگ نرم روی آورده اند.

وی، جایگاه رسانه و خبرنگاران را بسیار حساس و مهم قلمداد و تصریح کرد: اصحاب رسانه وظیفه سنگینی در مقابله با هجوم رسانه های بیگانه و ضد انقلاب دارند و می طلبد همه ما با آگاهی و هوشیاری در این جبهه تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مریوان، با تأکید بر لزوم حفظ آرامش و امنیت جامعه، همکاری رسانه ها و خبرنگاران در مقابله با شایعه سازان با پلیس را امری مهم دانست و بیان کرد: تنویر افکار عمومی و افزایش آگاهی مردم وظیفه اصحاب رسانه است، زیرا رسانه های معاند با تشویش اذهان عمومی باعث ایجاد نا امنی و مانع دست یابی مردم جامعه به اخبار و اطلاعات درست خواهند شد.

سرهنگ محمدی تاکید کرد: وظیفه ذاتی پلیس، پیشگیری و برخورد با جرائم و تامین نظم و امنیت و آرامش برای جامعه است فرزندان این مرز و بوم در مجموعه انتظامی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین نظم و امنیت بدون همراهی مردم میسر نمی شود

تامین نظم و امنیت بدون همراهی مردم میسر نمی شود