مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-26ورزشي

اجرای 110 برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، رده های مختلف سپاه و بسیج شهرستان، تعداد 110 عنوان برنامه اصلی در این شهرستان به اجرا در می آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد کاملی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بشاگرد امروز گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، رده های مختلف سپاه و بسیج شهرستان، تعداد 110 عنوان برنامه اصلی که هر کدام دارای زیرشاخه های متعددی است را در راستای حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اجرا می کنند.

وی افزود: برنامه های این هفته بمناسبت هفته دفاع مقدس در عطر افشانی مزار پاک شهیدان، ملاقات با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین همایش نقش بانوان در دفاع مقدس، اجرای برنامه های متنوع و متعدد فرهنگی، هنری، ورزشی و خدمت رسانی در سطح مساجد، مدارس و محلات و همچنین بهره برداری از طرح های بسیج سازندگی به روستاهای محروم شهرستان و اعزام تیم پزشکی در روستای محروم، تجمع 3هزار نفری 5 مهر از دیگر برنامه هایی است که در این هفته توسط رده های مختلف بسیج و سپاه بشاگرد اجرا می شود.

به گفته فرمانده سپاه بشاگرد، این نیرو در زمینه محرومیت زدایی از مناطق مختلف روستایی نیز نقش فراگیری دارد و در این هفته، اقدامات صورت گرفته در این حوزه نیز برای عموم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 110 برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد

اجرای 110 برنامه بمناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان بشاگرد