مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 12:352023-10-14سياسي

اساس مدارس معارف بر پایه تربیت دانشمندان مؤمن و انقلابی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانش آموزان مدارس معارف اسلامی باید پرچمدار خوبی ها باشند زیرا اساس این مدارس بر پایه تربیت دانشمندان عالم، - ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانش آموزان مدارس معارف اسلامی باید پرچمدار خوبی ها باشند زیرا اساس این مدارس بر پایه تربیت دانشمندان عالم، مؤمن و انقلابی بنا شده است.

آیت الله محمدرضا ناصری در جمع دانش آموزان دبیرستان دخترانه معارف اسلامی یزد با اشاره به این که مدارس معارف اسلامی می ‍توانند خلأیی که در سایر مدارس در حوزه تربیت دینی وجود دارد را جبران کند، اظهار کرد: اساس این مدارس بر این بنا شده که دانش آموزانی در آن تربیت شوند که دانشمند و عالم، مومن و معتقد و در مسیر انقلاب و ولایت باشند.

وی عنوان کرد: دانش آموزان این مدارس باید پرچمدار حرکت به سمت خوبی ها باشند و معلمان خوبی برای نسل آینده بار بیایند و این آرزویی است که از 30 سال پیش که این مدارس تاسیس شد، در دل داشته ایم.

ناصری ادامه داد: خوشبختانه در طول این سه دهه، افراد ارزشمند و اثرگذاری تربیت شده اند که در جامعه امروز دارای اثر وجودی هستند و امیدواریم این نسل نیز در این مدارس همین مسیر را طی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساس مدارس معارف بر پایه تربیت دانشمندان مؤمن و انقلابی است

اساس مدارس معارف بر پایه تربیت دانشمندان مؤمن و انقلابی است