مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-21سياسي

40 کودک بی سرپرست در مراکز بهزیستی زنجان منتظر خانواده های فرزندپذیر


سرپرست بهزیستی استان زنجان از واگذاری 9 کودک بی سرپرست و بدسرپرست به خانواده های جایگزین در 6ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 40 کودک بی سرپرست و بد سرپرست در مراکز بهزیستی اقامت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، روح الله خدابنده لو، سرپرست بهزیستی استان زنجان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مراکز شبه خانواده تحت نظارت معاونت امور اجتماعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بیش از 40 کودک بی سرپرست و بد سرپرست در مراکز بهزیستی اقامت دارند، اظهار داشت: این کودکان و نوجوانان از گروه سنی صفر تا 6 سالگی در شیرخوارگاه شهید بقا ثمین تاب نگهداری می شوند و در پایان 6 سالگی به  سایر خانه های کودک و نوجوان انتقال می یابند.

سرپرست بهزیستی استان زنجان مراقبت از کودکان فاقد سرپرست مؤثر در خانه های شبانه روزی را یکی از حمایت های این سازمان  از کودکان اعلام کرد و گفت: بهزیستی علاوه بر نگهداری از چنین کودکانی در مراکز، به دو روش مراقبت و پرورش نزد خانواده زیستی (پدر، مادر، جد پدری و وصی و .

) یا خانواده جایگزین از کودکان حمایت می کند.

وی ادامه داد: بهزیستی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست واگذار شده به خانواده های جایگزین را رها نکرده و نظارت خود بر نحوه نگهداری، تحصیل و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 کودک بی سرپرست در مراکز بهزیستی زنجان منتظر خانواده های فرزندپذیر

40 کودک بی سرپرست در مراکز بهزیستی زنجان منتظر خانواده های فرزندپذیر