مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:152023-10-01اقتصادي

برگزاری جشنواره انگور در گهرو


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره انگور استان در شهر گهرو از توابع شهرستان کیار خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر گفت: برگزاری جشنواره انگور در شهر گهرو فرصتی برای ایجاد نشاط و شادابی همراه با انتقال فرهنگ های بین نسلی است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: معرفی استعدادها و ظرفیت های گردشگری منطقه و نشان دادن تنوع های موجود در استان که می تواند تاثیر بسزایی در توسعه گردشگری کشاورزی و اقتصاد آن منطقه داشته باشد از دیگر اهداف برگزاری جشنواره انگور در شهر گهرو است.

وی تجلیل از کشاورزان پیشرو در کشت انگور را از دیگر برنامه های این جشنواره عنوان کرد و افزود: باید در اجرای جشنواره های کشاورزی نگاه به رونق اقتصاد شهری داشته باشیم.

برزگر با تاکید بر اهمیت برپایی جشنواره های کشاورزی در ایجاد شغل پایدار، اضافه کرد: به منظور بهره برداری اقتصادی از محصول کشاورزی اصلی هر منطقه و به ویژه شهر گهرو راه اندازی کارگاه هایی برای فرآوری انگور در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: مراسم افتتاحیه جشنواره انگور صبح روز دوشنبه نهم مهرماه در شهر گهرو و پارک تاکستان از توابع شهرستان کیار آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره انگور در گهرو

برگزاری جشنواره انگور در گهرو