مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-02سياسي

دو هزار موقوفه استان قم سنددار شدند


مدیرکل اوقاف و امورخیریه قم با بیان اینکه صدور سند برای موقوفات از اقدامات مهم این اداره کل است، گفت: سال گذشته با همکاری اداره ثبت اسناد استان قم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل اوقاف استان قم صبح امروز در نشست خبری که در امامزاده موسی مبرقع(ع) برگزار شد، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریورماه 5 مورد وقف جدید به ارزش 43 میلیارد تومان در استان قم ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر وقتی صورت بگیرد اما در این اداره کل ثبت نشود در آینده دچار مشکلاتی خواهد شد، افزود: از نظر قانون اداره کل اوقاف و امور خیریه متولی تمامی موارد وقف شده است و اگر موردی در این اداره ثبت نشود در آینده دچار مشکلاتی خواهد شد لذا می بایست همه موارد به تایید و ثبت ما برسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم تصریح کرد: واقعیت این است که مجموعه اوقاف دخل و تصرفی در موقوفات ندارد و موظف به نظارت و حراست از موقوفات است.

اسکندری ادامه داد: ما مجاز نیستیم ریالی از آن چه که واقف نیت کرده است در جایی دیگر هزینه کنیم و نظارت های برون سازمانی و درون سازمانی به جد در این امر مهم رسیدگی می کنند و با دقت صورت می پذیرد و مالی که وقف می شود صرفا و تنها در جهت نیت واقف هزینه می شود و اگر این امر روشنگری شود مردم استقبال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو هزار موقوفه استان قم سنددار شدند

دو هزار موقوفه استان قم سنددار شدند