مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:402023-10-14حوادث

اعلام آمادگی هیأت های خدمت رسان برای کمک به زلزله زدگان افغانستان


هیأت های خدمت رسان کشور در بیانیه ای آمادگی خود را برای کمک رسانی به زلزله دگان افغانستان اعلام آمادگی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، هیأت های خدمت رسان که در مجموعه جامعه ایمانی مشعر با عنوان میانداران خدمت در زمان بروز حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله کمک رسان مردم کشورمان بودند، در پی حادثه دردناک و جان سوز زمین لرزه افغانستان که منجر به جان باختن، مصدومیت و آوارگی هزاران نفر از عزیزان و برادران هم سایه کشورمان شد، ضمن ابراز همدردی، آمادگی خود را برای هرگونه خدمت رسانی و کمک به زلزله دگان اعلام کردند.

در متن کامل این بیانیه آمده است: قالَ رَسولُ اللّه صَلَّی اللّهُ عَلَیهِ وَآلِه: ألْمُؤْمِنُ لِلْمُؤْمِنِ کَالْبُنْیانِ الْمَرْصُوصِ یَشُدُّ بَعْضُهُ بَعْضَاً؛ مؤمن نسبت به مؤمن، مانند بنای استواری است که اجزای آن، یکدیگر را استحکام می بخشند .

 (صحیح مسلم، جلد4، ص 1999؛ نهج الفصاحه، حدیث 3103) حادثه دردناک و جان سوز زمین لرزه افغانستان که منجر به جان باختن، مصدومیت و آوارگی هزاران نفر از عزیزان و برادران هم سایه کشورمان گردید، موجب اندوه فراوان مردم انسان دوست ایران شد.

این مصیبت دردناک را از صمیم قلب به تمامی حادثه دیدگان و مصیبت زدگان تسلیت گفته و از خداوند رحمان، مغفرت و رحمت برای عزیزانِ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی هیأت های خدمت رسان برای کمک به زلزله زدگان افغانستان

اعلام آمادگی هیأت های خدمت رسان برای کمک به زلزله زدگان افغانستان