مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 13:002023-09-24اجتماعي

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام حسن عسکری(ع) با 120 هزار غذای متبرک


با دستور تولیت آستان قدس رضوی، طی مدت چهار روزه حضور خادمان رضوی در سامرا، 120 هزار وعده غذایی بین عزادارانی که به حرمین عسکریین مشرف می شوند توزیع می شود.

- میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام حسن عسکری(ع) با 120 هزار غذای متبرک ایسنا/خراسان رضوی با دستور تولیت آستان قدس رضوی، طی مدت چهار روزه حضور خادمان رضوی در سامرا، 120 هزار وعده غذایی بین عزادارانی که به حرمین عسکریین مشرف می شوند توزیع می شود.

معاون اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق دستور تولیت آستان قدس رضوی، 70 خدمه آستان مقدس رضوی به حرم امام حسن عسکری(ع) در سامرا مشرف شده اند و به مدت چهار شب به ارائه خدمت خواهند پرداخت.

امین بهنام افزود: در راستای این خدمت رسانی، طی مدت چهار روزه حضور خادمان رضوی در سامرا، 120 هزار وعده غذایی در سه وعده صبحانه، نهار و شام بین عزادارانی که به حرمین عسکریین مشرف می شوند توزیع می شود.

بهنام ادامه داد: بیشتر زائرانی که در این ایام در شهر سامرا حضور دارند، عراقی هستند و برخی از زائران نیز با پای پیاده از سمت بغداد به طرف حرم سامرا حرکت کردند .

وی به استقبال گسترده زائران از موکب خدمت رسانی حضرت رضا(ع) در شهر سامرا اشاره و اظهار کرد: با توجه به نام حضرت رضا(ع) و متبرک بودن پذیرایی ها به نام ایشان، زائران عراقی تمایل بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام حسن عسکری(ع) با 120 هزار غذای متبرک

میزبانی آستان قدس رضوی از زائران امام حسن عسکری(ع) با 120 هزار غذای متبرک