مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-28اقتصادي

جوابیه سازمان برنامه و بودجه به گزارش «تابناک»


در پی درج خبری با عنوان کسری بودجه بیش از 31 هزار میلیارد تومانی ناشی از رانت خوراک ارزان برای تولید متانول/ سود رانتی، نتیجه اعطای بی قید و شرط یارانه انرژی است! ، سازمان برنامه و بودجه کشور جوابیه ای ارسال کرد که وفق قانون عینا درج می گردد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک اقتصادی، متن این جوابیه بدین شرح است: لغو مصوبه اصلاح و تعیین نرخ گاز واحدهای پتروشیمی و صنایع توسط هیئت تطبیق مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از طرح دیدگاه های نویسنده محترم آن سایت خبری ، به استحضار می رساند: درآمد حاصل از اصلاح قیمت گاز خوراک واحدهای پتروشیمی و صنعتی، یکی از منابع عمده تبصره (14) قوانین بودجه سنواتی را تشکیل می دهد.

در این راستا هیئت محترم وزیران جهت تحقق تأمین منابع ذیل این تبصره در سال جاری و جلوگیری از اعطای یارانه انرژی به برخی از صنایع، مصوبه ای را به شماره 16850/م/ت/61169 مورخ 29/03/1402 پیرامون اصلاح و تعیین نرخ گاز واحدهای پتروشیمی و صنایع (از جمله واحدهای تولید کننده متانول)، تصویب نمود که این مصوبه توسط هیئت محترم بررسی و تطبیق مصوبات دولت با قوانین در مجلس شورای اسلامی، لغو و جهت بررسی و اصلاحات بعدی به معاونت حقوقی ریاست جمهوری ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه سازمان برنامه و بودجه به گزارش «تابناک»

جوابیه سازمان برنامه و بودجه به گزارش «تابناک»