مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:352023-10-02بين الملل

آیا عربستان به عادی سازی روابط با صهیونیست ها نیاز دارد؟


عربستان به عادی سازی روابط با رژیمی که به دنبال سرکوب مردم فلسطین است و از هیچ توطئه ای برای تخریب مسجدالاقصی نمی گذرد، نیاز ندارد.

بهتر است ریاض کمی صبر و تصمیم گیری درباره این موضوع را به بعد از انتخابات آمریکا موکول کند، - به ویژه اینکه سعودی ها می توانند تسلیحات مدنظر خود را برای برنامه هسته ای با مقاصد صلح آمیز از منابع دیگری که مطمئن تر است، به دست آورند.

فارس پلاس؛ حسن نافعه، تحلیلگر سیاسی مصر در یادداشتی نوشت: محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان که هم اکنون روند تصمیم گیری ها را در این کشور کنترل می کند، در مصاحبه ای که چندی پیش با شبکه آمریکایی فاکس نیوز انجام داد، گزارش های منتشر شده را مبنی بر اعلام توقف مذاکرات عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تکذیب کرد و گفت، مذاکرات خوب و جدی دنبال می شود، هر روز ادامه دارد و روند آن پیشرفت می کند.

وی در عین حال ابراز امیدواری کرد، مذاکرات به چیزی منتج شود که تسهیلگر زندگی فلسطینیان باشد و بتواند رژیم صهیونیستی را به یکی از بازیگران عرب آسیا تبدیل کند.

ولیعهد عربستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا پادشاهی سعودی می تواند با رژیم صهیونیستی و کابینه تندروی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم به توافق دست یابد، عنوان کرد: ما در اینکه چه کسی امورات این رژیم را اداره می کند، دخا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا عربستان به عادی سازی روابط با صهیونیست ها نیاز دارد؟

آیا عربستان به عادی سازی روابط با صهیونیست ها نیاز دارد؟