مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-06اجتماعي

کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق و شرق کشور


کبری رفیعی در باره شرایط جوی و آب وهوای امروز جمعه 14 مهرماه و روزهای آینده ادامه داد: امروز در بخش هایی از شمال شرق و روز شنبه در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می دهد.

- کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق و شرق کشور خبر داد و گفت: سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه وارد کشور می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، کبری رفیعی در باره شرایط جوی و آب وهوای امروز جمعه 14 مهرماه و روزهای آینده ادامه داد: امروز در بخش هایی از شمال شرق و روز شنبه در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می دهد.

  وی خاطرنشان کرد: سه روز آینده در بیشتر مناطق کشور جو پایدار است؛ اما از اواخر وقت دوشنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود و بخش هایی از شمال غرب را در بر می گیرد.

  کارشناس هواشناسی با بیان اینکه بارش ها به شکل پراکنده گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی خواهد بود، گفت: روز سه شنبه فعالیت این سامانه بارشی شدت می یابد و در نواحی شمال غرب، سواحل خزر و ارتفاعات و دامنه های البرز غربی نیز بارش گاهی به شکل رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

  رفیعی ادامه داد: امروز وزش باد در نیمه شرقی کشور شدید خواهد بود و روز دوشنبه در شمال غرب سه شنبه در غرب و شمال غرب این پدیده موجب گردوخاک در مناطق مستعد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق و شرق کشور

کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق و شرق کشور