مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-21سياسي

کوچ رژیم صهیونیست به کدام نقطه از جهان خواهد بود؟


کارشناس و تحلیلگر ارشد رسانه با بیان اینکه رسانه های بیگانه تلاش کردند با ایجاد خط اشغال بر ذهن مخاطب تسلط داشته باشند، گفت: بزودی خون بارترین جابه جایی جغرافیایی تاریخ رقم خواهد خورد.

-   رسانه های بیگانه به سراغ سوختن با حرارت سرد رفته اند وی افزود: اگر به این امر قائل باشیم که خاستگاه رسانه های بیگانه فارسی زبان، تقریبا بین 80تا 90سال اطلاعات جمع آوری شده و تحلیل شده انگلستان در ایران است.

بنابراین؛ می توان گفت که ما از یک مکانیزم بیگ دیتای صحبت می کنیم که به دلیل سبقه تاریخی که از شناخت روانی، اجتماعی و فرهنگی در ایران دارند، مرتب در پیام هایی که دگردیسی می کنند، به جابه جایی آستانه ها از جمله آستانه درد، تحمل، انفعال، کنش و هر آستانه ی دیگر می پردازد.

داودی خاطرنشان کرد: اگر بپذیریم که تغییر در رسانه ها انجام شده است به این مسئله دست می یابیم که اکنون رابطه بین رسانه، محیط و رویداد رابطه، رابطه ی حرارت سرد است.

 اکنون رسانه های بیگانه نسبت به این موضوع به سراغ سوختن با حرارت سرد رفته اند و درست در جایی که توقع نداریم، دست به اقدام می زنند.

کوچ رژیم صهیونیست به کدام نقطه از جهان خواهد بود؟ وی با تاکید براینکه تطهیر رژیم صهیونیستی عملا نشدنی است، خبر داد و گفت: یک تحلیل قوی بر این موضوع استوار است که بخشی از نظام نامه ی اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ رژیم صهیونیست به کدام نقطه از جهان خواهد بود؟

کوچ رژیم صهیونیست به کدام نقطه از جهان خواهد بود؟