مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 22:212023-10-14سياسي

مقصر حادثه معدن طزره دامغان احضار شد+ فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان امشب در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پس از بازدید میدانی به عمل آمده از معدن طزره دامغان با حضور هیأت بازرسان حوادث ناشی از کار، مقرر شده بود با دقت و سرعت گزارش هیأت سه نفره کارشناسی حوادث کار به مرجع قضایی ارائه شود.

وی اظهار کرد: به محض دریافت گزارش کارشناسی، به منظور رعایت تشریفات قانونی، مقصر احضار شد تا با اطلاع از نظریه صادره روند رسیدگی به پرونده به درستی انجام شود.

رییس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: قانون گذار برای متهم حقوقی قائل است که ازجمله آن اعتراض به نظریه بازرسان اداره کار است.

عبداللهی تصریح کرد: دستگاه قضایی استان سمنان در پی وقوع حادثه معدن طزره دامغان، قصد دارد بر مدار قانون با مقصران برخورد کند تا بخشی از آلام خانواده ها تسکین یابد؛ ولی نمی پذیرد بی عدالتی اتفاق بیفتد.

رییس کل دادگستری استان سمنان گفت: به منظور پیگیری مطالبات خانواده های جان باختگان و ارائه گزارش تکمیلی از آخرین اقدامات انجام شده و استماع مشکلات آنان، جلسه ای در هفته جاری با حضور مسؤولان قضایی و اجرایی شهرستانی، استانی و کشوری مربوطه برگزار می شود تا حقوق خانواده ها هرچه زودتر به دست آید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقصر حادثه معدن طزره دامغان احضار شد+ فیلم

مقصر حادثه معدن طزره دامغان احضار شد+ فیلم