مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-05ورزشي

دولت نهایت کمک و حمایت از بخش خصوصی را در حوزه ورزشی خواهد داشت


دولت نهایت کمک و حمایت از بخش خصوصی را در حوزه ورزشی خواهد داشت و آماده مشارکت با بخش خصوصی در زمینه طرح های ورزشی است.

- ایسنا/تهران معاون اجرایی رییس جمهور گفت: دولت نهایت کمک و حمایت از بخش خصوصی را در حوزه ورزشی خواهد داشت و آماده مشارکت با بخش خصوصی در زمینه طرح های ورزشی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، محسن منصوری شامگاه پنجشنبه 13 مهر ماه در سفر به شهرستان پیشوا در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای پروژه های ورزشی در کشور گفت: رییس جمهور عنایت ویژه ای به بخش ورزش دارد، اخیراً هم دستوری داده شد، که اتفاقی متفاوت در خصوص ساخت ورزشگاه بزرگ ملی در شهر تهران بیفتد، با توجه به حمایت های رییس جمهور شاهد رشد و جهش مناسبی در سرانه ورزشی کشور بودیم.

وی گفت: در شهرستان ها نیز به طرق مختلف این مسائل برای افزایش سرانه های ورزشی در حال پیگیری است، امروز در پیشوا شاهد افتتاح یک مجموعه فرهنگی ورزشی با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی و حمایت فرمانداری به بهره برداری رسیده و پیشوا ظرفیت های بسیار خوبی دارد.

معاون اجرایی رییس جمهور افزود: بچه های این منطقه استعدادهای خوبی دارند و در بسیاری از رشته های ورزشی قهرمانی، قهرمانان خوبی در این منطقه داریم، در رشته ها و گرایش های مختلف قهرمان های بسیار ارزشمندی داشتیم، آماده کردن این زیرساخت ها سبب تقویت ورزش قه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نهایت کمک و حمایت از بخش خصوصی را در حوزه ورزشی خواهد داشت

دولت نهایت کمک و حمایت از بخش خصوصی را در حوزه ورزشی خواهد داشت