مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-11ورزشي

بی محلی عجیب آقای مشاور سابق به مهدی تاج!


علی خطیر که تا همین دو ماه پیش به عنوان مشاور مهدی تاج در فدراسیون مشغول بود، حالا قبل از نطق رییس اش سالن را ترک می کند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ علی خطیر که بعداز یک دوره رفاقت نزدیک و فراتر از آن! با شهاب عزیزی خادم رییس قبلی فدراسیون، بخاطر عدم اعطای پست و منصب، ناگهان علیه او شد و از دوست به دشمن تغییر چهره داد، حالا برخورد عجیبی با رییس فعلی فدراسیون دارد که ریشه و دلیل آن مشخص نیست.

در جریان انتخابات هیات فوتبال تهران که روز گذشته برگزار شد و هنگام شمارش آرا، زمانی که مشخص شد مهرداد سراجی شانسی برای برنده شدن ندارد، به همراه علی خطیر مدیرعامل فعلی استقلال با ناراحتی از جای خود برخاسته و از سالن خارج شدند.

البته از قبل درباره روابط تیره خطیر با میرشاد ماجدی ، شنیده های در جامعه فوتبال وجود داشت اما این اتفاق ربطی به انتخاب ماجدی در مجمع نداشت و در شرایطی رخ داد که مهدی تاج به عنوان رییس فدراسیون و رییس مجمع صحبت نکرده بود و طبق برنامه قرار بود بعد از شمارش آرا و به عنوان آخرین نفر، سخنرانی کند.

گویا خطیر که به نوشته ورزش آنلاین تلاش زیادی کرد سراجی رییس هیات فوتبال تهران شود، بعداز شکست گزینه محبوبش اینگونه برآشفته شده و سالن را پیش از سخنرانی مهدی تاج و مقابل چشم همگان ترک کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی محلی عجیب آقای مشاور سابق به مهدی تاج!

بی محلی عجیب آقای مشاور سابق به مهدی تاج!