مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 20:102023-10-01سياسي

شیوه تربیت فرزندان براساس مبانی دینی باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی شامگاه یکشنبه در همایش خانواده سالم و نقش زنان در مشهد یکی از اشتراکات مسلمانان و فرقه های مختلف را مسئله تربیت فرزندان دانست و اظهار کرد: - معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: برای تربیت درست فرزندانمان باید نقاط مشترک در تربیت آنان را جهت دهی کرد و شیوه خود را در تربیت آنان براساس مبانی دینی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی شامگاه یکشنبه در همایش خانواده سالم و نقش زنان در مشهد یکی از اشتراکات مسلمانان و فرقه های مختلف را مسئله تربیت فرزندان دانست و اظهار کرد: امروزه با توجه به تهاجمات فرهنگی که در فضای مجازی وجود دارد و ذهن و فکر فرزندانمان را تسخیر می کند، برای تربیت درست فرزندانمان بایستی نقاط مشترک در تربیت آنان را جهت دهی و محیط های مختلف حضور آنان را سالم سازی کرد و شیوه خود را در تربیت آنان براساس مبانی دینی قرار داد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بهره گیری از شیوه های تربیتی قرآن، بایستی ملاک رفتار در بین مسلمانان و فِرَق مختلف باشد.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن دعوت می کند که با اهل کتاب حول نقاط اشتراک و وحدانیت دور هم جمع شویم و با شناخت اشتراکات و الفت یافتن و با تقویت همبستگی، انسجام جامعه را حفظ کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه تربیت فرزندان براساس مبانی دینی باشد

شیوه تربیت فرزندان براساس مبانی دینی باشد