مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 17:352023-10-04اقتصادي

اهدای زمین رایگان به 212 خانواده گلستانی


مدیرکل راه و شهرسازی گلستان ازمرحله دوم واگذاری زمین رایگان به 212 خانواده گلستانی در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهدا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان،مهدی ملک عصر امروز در آیین مرحله دوم واگذاری زمین رایگان به خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در دانشکده فنی و حرفه ای مائده با حضور استاندار گلستان و رییس سازمان ملی زمین و مسکن راه و شهرسازی اظهارکرد: در مرحله اول در تیرماه امسال 300 خانواده گلستانی از اهدای زمین رایگان بهره مند شدند و امروز 212 خانواده گلستانی ساکن در گرگان،بندرترکمن، قرق و جلین که دارای سه فرزند و بیشتر هستند، زمین رایگان تحویل گرفتند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه استان گلستان، استان کشاورزی بوده و اراضی پیرامون شهرها کاربری کشاورزی داشتند، اما با تلاش اعضای شورای مسکن به ویژه استاندار گلستان، توانستیم در حوزه نهضت ملی مسکن از رتبه های اخر در کشور به رتبه 13 در سطح کشور ارتقاء پیدا کنیم و قول می دهیم با تلاش همکاران در راه و شهرسازی در مدت زمان کوتاه جزو پنج استان اول کشور شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن،تلاش دولت سیزدهم این است تا خانواده هایی که به هر دلیل فاقد زمین و یا مسکن هستند خانه دار شوند و در این راستا سند تحول مردمی که مهمترین سند ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای زمین رایگان به 212 خانواده گلستانی

اهدای زمین رایگان به 212 خانواده گلستانی