مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-18سياسي

آیا خوابیدن در سمت راست و چپ تخت خواب بر شخصیت تاثیر دارد؟


آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا علاقه مند به خوابیدن در یک طرف خاص تخت خواب هستید؟ در حالی که بسیاری از ما احتمالا شب ها بدون در نظر گرفتن این موضوع به خواب می رویم اما برخی از افراد احساس می کنند که این انتخاب برای آنان تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

- ایسنا/خراسان رضوی آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که چرا علاقه مند به خوابیدن در یک طرف خاص تخت خواب هستید؟ در حالی که بسیاری از ما احتمالا شب ها بدون در نظر گرفتن این موضوع به خواب می رویم اما برخی از افراد احساس می کنند که این انتخاب برای آنان تاثیرگذار و حائز اهمیت است.

نتایج نظرسنجی آنلاین انجام شده در سال های 2014 تا 2015 نشان داد که 40 درصد از بزرگسالان همیشه در یک سمت تخت خواب خوابیده اند در حالی که تقریبا 50 درصد از شرکت کنندگان گفتند که در ابتدا بدون هیچ فکر آگاهانه ای قبل از تصمیم در این مورد، طرف مورد نظر خود را انتخاب کردند، 30 درصد از پاسخ دهندگان نیز گفتند که از هم اکنون در تصمیم خود تجدید نظر خواهند کرد.

در نهایت، یافته های نظرسنجی نشان داد که طرف مورد علاقه برای خوابیدن، سمت راست است اما آیا علم مشخصی وجود دارد که نشان دهد این موضوع در مورد شخصیت این افراد چه می گوید؟ هوپ باستین، روانشناس گفت: افرادی که ترجیح می دهند در سمت چپ تخت خواب بخوابند، نسبت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا خوابیدن در سمت راست و چپ تخت خواب بر شخصیت تاثیر دارد؟

آیا خوابیدن در سمت راست و چپ تخت خواب بر شخصیت تاثیر دارد؟