مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 16:152023-09-25سياسي

خاطرات مگوی رزمندگان لشگر 27 حضرت محمد(ص)


مجموعه برنامه «ل 27» با محوریت بازگو کردن خاطرات ناب و کمتر شنیده شده از فرماندهان و رزمندگان لشگر 27 حضرت محمد رسول الله از امشب به روی آنتن شبکه پنج می رود.

- مجموعه برنامه ل 27 با محوریت بازگو کردن خاطرات ناب و کمتر شنیده شده از فرماندهان و رزمندگان لشگر 27 حضرت محمد رسول الله از امشب به روی آنتن شبکه پنج می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، مجموعه برنامه ل 27 با حضور جمعی از دانش آموزان و دانشجویان به نقل خاطراتی کمتر شنیده شده از فرماندهان و رزمندگان لشگر 27 محمد رسول الله (ص) می پردازد.

این مجموعه از امشب دوشنبه، 3 مهر به مدت 10 شب حوالی ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

برخی از فرماندهانی که خاطرات شان در این برنامه نقل می شود عبارتند از: حاج جعفر جهروتی فرمانده تخریب لشگر 27، حاج قاسم کارگر فرمانده گردان مسلم، حاج قاسم صادقی از فرماندهان جنگ های نامنظم، حاج رضا غزلی از فرماندهان اطلاعات لشگر 27، سید محسن خوشدل از فرماندهان تیپ ذوالفقار، آذر مددی فرمانده گردان مقداد لشگر 27، اکبر مصداقی فرمانده گردان زرهی لشگر 27 ، جواد علیگلی فرمانده تبلیغات لشگر 27 و .

.

برنامه ل 27 کاری از گروه معارف شبکه پنج سیما با مشارکت سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ است که ویژه هفته دفاع مقدس روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطرات مگوی رزمندگان لشگر 27 حضرت محمد(ص)

خاطرات مگوی رزمندگان لشگر 27 حضرت محمد(ص)