مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-21بين الملل

پشت کردن حقوق بشر به جنایتکار اصلی غزه


این روزها جهان با حیرت در حال دیدن تصاویر فاجعه باری از کودکان غزه است که در آغوش پدران و مادران خود به شهادت می رسیدند - این روزها جهان با حیرت در حال دیدن تصاویر فاجعه باری از کودکان غزه است که در آغوش پدران و مادران خود به شهادت می رسیدند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روزنامه جوان، برخی از حاضران در نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل در ژنو در اعتراض به رویکرد آمریکا در قبال تحولات غزه، هنگام سخنرانی میشل تیلور، سفیر ایالات متحده به او پشت کردند.

این خبری است که هفته گذشته از شورای حقوق بشر منتشر شد و تصاویر آن نشان می دهد برخی از نمایندگان کشورها و سازمان های بین المللی در اعتراض به وتو قطعنامه محکومیت نسل کشی فلسطینی ها توسط رژیم صهیونیستی این اقدام را انجام داده اند.

این روزها جهان با حیرت در حال دیدن تصاویر فاجعه باری از کودکان غزه است که در آغوش پدران و مادران خود به شهادت می رسیدند.

می توان به دور از مرزها و آیین ها، اتفاقاتی را که امروز در این باریکه کوچک در حال رخ دادن است، شاقول سنجش انسانیت دانست و همین امر وجدانی موجب شده تا از همه جهان فریاد ملت ها بلند شود و خواستار پایان یافتن هر چه سریع تر این جنایات باشند.

مسئله مهم این است که چرا جنایت هایی که در شرایط عادی هر کدام می تواند مجوز شورای امنیت سازمان ملل برای انجام ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت کردن حقوق بشر به جنایتکار اصلی غزه

پشت کردن حقوق بشر به جنایتکار اصلی غزه