مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-10بين الملل

کره شمالی: استقرار ماهواره نظامی کلید مقابله با نظامی سازی آمریکاست


رسانه دولتی پیونگ یانگ امروز (سه شنبه) گزارش داد، برنامه ماهواره جاسوسی کره شمالی اقدامی «ضروری» برای مقابله با نظامی سازی فضایی ایالات متحده با هدف تقویت قابلیت حمله هسته ای پیشگیرانه ایالات متحده و تأمین «برتری جهانی» است.

- رسانه دولتی پیونگ یانگ امروز (سه شنبه) گزارش داد، برنامه ماهواره جاسوسی کره شمالی اقدامی ضروری برای مقابله با نظامی سازی فضایی ایالات متحده با هدف تقویت قابلیت حمله هسته ای پیشگیرانه ایالات متحده و تأمین برتری جهانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ری سونگ جین که خبرگزاری کی سی ان ای کره شمالی او را به عنوان محقق اداره ملی فناوری هوافضا توصیف کرد، در مقاله ای تحت عنوان استقرار نیروی فضایی ایالات متحده با هدف جنگ تهاجمی پیشگیرانه ، ایالات متحده را به تلاش برای رسیدن به هژمونی نظامی بیشتر در آسیا با گسترش نیروی فضایی خود متهم کرد.

این محقق به سفر اخیر فرمانده نیروی فضایی ایالات متحده به توکیو و استقرار یک جزء نیروی فضایی در کره جنوبی را که اعضای آن برای اولین بار امسال در تمرینات نظامی مشترک شرکت کردند، اشاره کرد.

سونگ جین ری با اشاره به کره شمالی، چین و روسیه گفت: چنین اقداماتی چیزی جز یک پرده استتار برای پوشاندن سناریوی حمله پیشگیرانه به کشورهای ضد ایالات متحده و کشورهای مستقل نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: استقرار ماهواره نظامی کلید مقابله با نظامی سازی آمریکاست

کره شمالی: استقرار ماهواره نظامی کلید مقابله با نظامی سازی آمریکاست