مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:352023-10-10سياسي

مرمت مجموعه تاریخی میدان امام پیش از فصل بارندگی تکمیل شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به اهمیت مبحث گردشگری در استان، در اجرای پروژه های نگهداری، حفظ، احیاء و مرمت آثار تاریخی مبحث عدم تأمین مالی را قابل قبول نمی دانیم.

- ایسنا/اصفهان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: باتوجه به اهمیت مبحث گردشگری در استان، در اجرای پروژه های نگهداری، حفظ، احیاء و مرمت آثار تاریخی مبحث عدم تأمین مالی را قابل قبول نمی دانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه جلسه شورای فنی استان، گفت: باتوجه به اهمیت پاسداشت میراث فرهنگی استان و تأکید بر مبحث توسعه پایدار گردشگری در استان که یکی از محورهای اصلی توسعه اصفهان است، نشست شورای فنی استان با حضور اعضاء در مسجد تاریخی شیخ لطف الله تشکیل شد و عمده مباحث مرتبط با مسائل گردشگری استان مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

او ادامه داد: باتوجه به اهمیت مبحث گردشگری در استان، در اجرای پروژه های نگهداری، حفظ، احیاء و مرمت آثار تاریخی مبحث عدم تأمین مالی را قابل قبول نمی دانیم.

انتظار می رود اداره کل میراث فرهنگی استان با همکاری شهرداری ها و دهیاری های استان امور حفظ، نگهداری و مرمت آثار تاریخی را به نحو احسن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت مجموعه تاریخی میدان امام پیش از فصل بارندگی تکمیل شود

مرمت مجموعه تاریخی میدان امام پیش از فصل بارندگی تکمیل شود