مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 09:512023-10-01اقتصادي

افزایش کرایه خودسرانه برخی تاکسی ها در آبدانان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حدود 10 سال است که مینی بوس ها از مسیر جاده های بین شهری برخی شهرها و روستاهای شهرستان آبدانان حذف شده و جای خود را به سواری ها داده اند.

اینروزها شاهد افزایش کرایه هر چند وقت یکبار از سوی رانندگان در این مسیرها هستیم.

صبح امروز افزایش خودسرانه کرایه از سوی برخی رانندگان شهرستان آبدانان در شهر و روستاهای تابعه، باعث گلایه شهروندان شده است.

با توجه به اینکه هیچ گونه افزایش قیمتی از سوی دولت اعلام نشده؛ اما باز گروهی از رانندگان با تخلف در افزایش قیمت باعث ناراحتی شهروندان شده اند.

افزایش خودسرانه کرایه  مریم جاسمی یکی از شهروندان روستای شهرک هزارانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: کرایه شهرک تا آبدانان هرچند وقت یکبار با افزایش خودسرانه برخی رانندگان مواجه است که دیگر رانندگان به تبعیت از آنان قیمت ها را افزایش می دهند.

  وی افزود: حدود یک هفته است که برخی سودجویان قیمت را از 7000 تومان به 10000 تومان افزایش داده اند، در این راستا علت گرانی را که می پرسیم گرانی مرغ و گوشت و قطعات ماشین را در جواب اعلام می کنند.

  علی طهماسبی دیگر شهروند آبدانانی در گفت وگو با خبرنگار فارس بیان کرد: من به واسطه کارم مجبورم هر روز این مسیر را طی کنم ولی با این نرخ کرایه بیشتر درآمدم را باید بابت کرایه بپر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرایه خودسرانه برخی تاکسی ها در آبدانان

افزایش کرایه خودسرانه برخی تاکسی ها در آبدانان