مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-07سياسي

مسئولان، حلقه های میانی و مردم، سه ضلع توسعه اند


دستیار رییس جمهوری در امر مردمی سازی دولت گفت: هر کجا که مردم ورود پیدا کردند، موفقیت حاصل شد و این امر مستلزم فراهم کردن زیرساخت و فعالیت حلقه های میانی است.

- ایسنا/کرمان دستیار رییس جمهوری در امر مردمی سازی دولت گفت: هر کجا که مردم ورود پیدا کردند، موفقیت حاصل شد و این امر مستلزم فراهم کردن زیرساخت و فعالیت حلقه های میانی است.

سیداحمد عبودتیان 15 مهرماه در نخستین گردهمایی نخبگان، فعالان مردمی و دستیاران مردمی سازی استان کرمان با تبریک به مردمان پایتخت مقاومت جهان اسلام بواسطه پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی و نقش محوری شهید سلیمانی اظهار کرد: آنچه امام راحل وعده داده بود، در حاج قاسم سلیمانی متبلور شده است.

وی عنوان کرد: کرمان باید محور گفتمان مقاومت باشد و حضور شهید سلیمانی یک انفجار نور در منطقه بوده است، لذا باید گفتمان این شهید بزرگور تولید شود.

دستیار رییس جمهور در امر مردمی سازی دولت گفت: کارهای جهادی که الان نتیجه داده، حاصل بیش از 10 سال فعالیت است که تنها رهبر معظم انقلاب به این حرکت ماهیت داده اند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت شعار خود را تحت عنوان گفتمان مردمی مطرح کرد که این امر نشان از توجه دولت به ظرفیت عظیم مردمی دارد، افزود: با توجه به تحقیقات علمی انجام شده در سطح کشور، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان، حلقه های میانی و مردم، سه ضلع توسعه اند

مسئولان، حلقه های میانی و مردم، سه ضلع توسعه اند