مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-20دانش

آغاز فراخوان جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان


فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان برای سال 1402 از روز شنبه 29 مهرماه به مدت دو هفته برگزار می شود.

- ایسنا/همدان فراخوان جذب مدرس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان برای سال 1402 از روز شنبه 29 مهرماه به مدت دو هفته برگزار می شود.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه به سامانه جذب مدرسان به آدرس https://jam.

uast.

ac.

ir اقدامات لازم برای مراحل ثبت نام را انجام دهند.

سعید نظری درباره فرآیند جذب مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی در سال جاری توضیح داد: فرآیند به کارگیری مدرسان با نیازسنجی اولیه در مراکز آموزشی انجام شده و ظرفیت نهایی اختصاص یافته پس از تأیید واحدهای استانی، برای تأمین نیازها و استفاده بهینه از ظرفیت های موجود با توجه به دوره های در حال اجرا و همچنین رشته های جدید در قالب گروه درس های تعیین شده، صورت گرفته است به نحوی که تأمین مدرس مورد نیاز مراکز آموزشی، طبق زمان بندی مناسب صورت پذیرد.

وی اضافه کرد: حداقل سن متقاضیان برای شرکت در فراخوان 28 سال و حداکثر سن 65 سال است و جذب مدرس به صورت بومی در واحدهای استانی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان همدان، نظری افزود: ملاک ثبت نام قطعی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فراخوان جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان

آغاز فراخوان جذب مدرس حق التدریس در دانشگاه جامع علمی کاربردی همدان