مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:302023-09-27سياسي

واگذاری 226 قطعه زمین در حمایت از قانون جوانی جمعیت در خراسان شمالی


226 قطعه زمین در قالب پویش پیامبر رحمت (ص) و ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خراسان شمالی واگذار شد.

- ایسنا/خراسان شمالی 226 قطعه زمین در قالب پویش پیامبر رحمت (ص) و ماده چهار قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در خراسان شمالی واگذار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز 5 مهرماه آیین واگذاری این 226 قطعه زمین طی آیینی در شهرستان جاجرم با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار و سند چهار قطعه از آن ها به صورت نمادین به متقاضیان و خانواده ها اهدا شد.

مساحت این 226 قطعه زمین حدود 45 هزار متر مربع می شود که به صورت رایگان تحویل متقاضیان شده و صرفا هزینه آماده سازی آن ها پس از دو سال تنفس و طی اقساط هشت ساله دریافت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از این 226 قطعه، 102 قطعه در شهر جاجرم، گرمه 48 قطعه، شوقان 6 قطعه، تیتکانلو 15 قطعه، صفی آباد 10 قطعه، درق 44 قطعه و یک قطعه در شهر قاضی قرار دارد.

تامین زمین برای سایر مشمولان این طرح در استان خراسان شمالی در حال پیگیری است تا در مراحل بعدی واگذاری به آنان انجام شود.

گفتنی است بیش از چهار هزار و 560 نفر در طرح خانواده و جوانی جمعیت استان ثبت نام کرده اند که چهار هزار و 40 نفر حائز شرایط دریافت زمین شده اند و پس جانمایی و الحاق این زمین ها، واگذار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 226 قطعه زمین در حمایت از قانون جوانی جمعیت در خراسان شمالی

واگذاری 226 قطعه زمین در حمایت از قانون جوانی جمعیت در خراسان شمالی