مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-16دانش

قرص زعفران به همت پژوهشگران دانشگاه بیرجند تولید شد


مدیر گروه پژوهشی زعفران دانشگاه بیرجند گفت: قرص زعفران با همکاری تحقیقاتی مشترک پژوهشگران این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به عنوان یک محصول دانش بنیان تولید شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیر گروه پژوهشی زعفران دانشگاه بیرجند گفت: قرص زعفران با همکاری تحقیقاتی مشترک پژوهشگران این دانشگاه و دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به عنوان یک محصول دانش بنیان تولید شد.

محمدعلی بهدانی، امروز دوشنبه 24 مهر در تشریح این دستاورد پژوهشی اظهار کرد: کار علمی و تحقیقاتی برای محصول راهبردی زعفران از حدود 20 سال پیش آغاز و گروه پژوهشی زعفران با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در دهه 80 برای ایجاد زمینه انتشار تحقیقات پژوهشگران تاسیس شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی گفت: در ادامه مجله ای با عنوان پژوهش های زعفران برای اولین بار به صاحب امتیازی دانشگاه بیرجند و گروه پژوهشی زعفران راه اندازی شد.

استاد دانشگاه بیرجند ادامه داد: در ارتباط با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در قالب طرح های پژوهشی مورد درخواست این معاونت، چند طرح پژوهشی انجام شد که یکی از این طرح های اثرگذار در حوزه زعفران طرح ممیزی علم زعفران بود.

وی گفت: گروه پژوهشی زعفران در این طرح به چالش ها و مقایسه زعفران ایران با کشورهای همسایه و توسعه یافته پرداخت و نتایج تحقیقات باعث شد که به سمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرص زعفران به همت پژوهشگران دانشگاه بیرجند تولید شد

قرص زعفران به همت پژوهشگران دانشگاه بیرجند تولید شد