مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-21پزشكي

لزوم تزریق واکسن آنفلوانزا برای زنان باردار و گروه های پرخطر


مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر لزوم تزریق واکسن آنفلوانزا برای زنان باردار و گروه های پر خطر تاکید کرد.

- مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز تاکید کرد لزوم تزریق واکسن آنفلوانزا برای زنان باردار و گروه های پرخطر ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر گروه پیشگیری از بیماری های واگیر دانشگاه علوم پزشکی تبریز بر لزوم تزریق واکسن آنفلوانزا برای زنان باردار و گروه های پر خطر تاکید کرد.

دکتر سیمین خیاط زاده در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای مادران باردار واکسنی که در سیستم بهداشتی توصیه می شود واکسن هلندی و فرانسوی است که به صورت رایگان در خانه های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی تزریق می شود، بقیه ی گروه ها از جمله افراد عادی، سالمندان و دارای بیماری زمینه ای می توانند به صورت آزاد یا با تجویز پزشک معالج این واکسن را از داروخانه های معتبر تهیه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: والدینی که دانش آموز دارند با مشورت پزشک کودکان نسبت به تزریق واکسن آنفلوانزا اقدام کنند، و اگر چنانچه فرزندشان به این بیماری مبتلا شده در مدارس حضور پیدا نکند.

وی با بیان این که چرخش ویروس آنفلوانزا از نیمه دوم شهریورماه شروع شده و در آذر و آبان به اوج خود می رسد، اظهار کرد: این ویروس در افراد دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تزریق واکسن آنفلوانزا برای زنان باردار و گروه های پرخطر

لزوم تزریق واکسن آنفلوانزا برای زنان باردار و گروه های پرخطر