مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-15ورزشي

محصص: گل محمدی می تواند در اروپا مربیگری کند


با مقام دومی که یحیی در جام باشگاه های آسیا و موفقیت هایی که در لیگ برتر بدست آورد، به اعتقاد من این مربی فراتر از فوتبال ماست و حتی می تواند در اروپا نیز مربیگری کند.

- مرتضی محصص در گفت وگو با ایسنا، درباره یحیی گل محمدی که طی روزهای اخیر به علت مشکلات مالی به این باشگاه هشدار داده بود اظهار کرد: یحیی ثابت کرده که یکی از بهترین مربیان جوان و آینده دار فوتبال در باشگاه ها و حتی تیم ملی است.

او امتحانش را در فوتبال آسیا با نمره ی خوبی قبول شده و با مقام دومی که در جام باشگاه های آسیا و موفقیت هایی که در لیگ برتر بدست آورد، به اعتقاد من این مربی فراتر از فوتبال ماست و حتی می تواند در اروپا نیز مربیگری کند.

وی گفت: با زحماتی که یحیی گل محمدی، مدیریت و علاقمندان بی شمار این تیم کشیده اند، می توان مشکلات پرسپولیس را به حداقل رساند.

طی چند سال گذشته یحیی هم کادر فنی خیلی خوبی در کنارش داشت و هم روند بازی هایش در داخل و چه خارج از خانه برای این که تیمش بهتر نتیجه بگیرد، متفاوت از سایر تیم ها و با برنامه بود.

تاریخچه و پرونده فوتبال یحیی پرسپولیس است این مدرس فوتبال تصریح کرد: وی دارای امتیازات بسیار بالا و از نظر شخصیتی و رفتاری در فوتبال ما الگو است، این که بگویند گل محمدی با این گونه رفتارها به دنبال سوءاستفاده از پرسپولیس است اصلا ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محصص: گل محمدی می تواند در اروپا مربیگری کند

محصص: گل محمدی می تواند در اروپا مربیگری کند