مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:452023-10-09حوادث

باند چهارنفره توزیع مواد مخدر متلاشی شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان از کشف بیش از 44 کیلوگرم تریاک و متلاشی شدن باند چهارنفره توزیع مواد مخدر در عملیات مشترک پلیس استان های سمنان و کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدامیرحسین موسوی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش های اطلاعاتی چندماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان روی یکی از مهره های اصلی توزیع مواد مخدر در کشور، مشخص شد این افراد قصد دارند مقادیر زیادی تریاک را از استان کرمان به استان های مرکزی کشور منتقل کنند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان افزود: به منظور جلوگیری از توزیع مواد مخدر در کشور اقدامات هوشمندانه و اطلاعاتی روی این عناصر از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر آغاز شد و پس از مسجل شدن زمان و مکان تحویل و نحوه انتقال محموله طی هماهنگی با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان تیم های عملیاتی با هدایت لحظه به لحظه پلیس سمنان موفق به شناسایی خودروی قاچاقچیان و راه پاک کن آن شدند و در عملیات منسجم و غافلگیرانه هر 2 خودرو را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

موسوی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو موردنظر 29 کیلوگرم تریاک که در که به صورت ماهرانه در آن جاسازی شده بود، کشف شد و سه نفر دستگیر و متهمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند چهارنفره توزیع مواد مخدر متلاشی شد

باند چهارنفره توزیع مواد مخدر متلاشی شد