مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 03:352023-10-12اجتماعي

از کوهنوردی در روزهای پایانی هفته بپرهیزید/ بارش برف و وزش باد در ارتفاعات


رییس سازمان ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و در قله ها و خط الراس های مرتفع برخی استان ها بارش برف و احتمال لغزش و رانش خبر داد و نسبت به کوهنوردی و صعود به ارتفاعات در روزهای پایانی هفته هشدار داد.

- رییس سازمان ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از فعالیت سامانه بارشی، بارش باران و در قله ها و خط الراس های مرتفع برخی استان ها بارش برف و احتمال لغزش و رانش خبر داد و نسبت به کوهنوردی و صعود به ارتفاعات در روزهای پایانی هفته هشدار داد.

صادق ضیاییان در گفت و گو با ایسنا، درباره وضعیت ارتفاعات و کوهستان های کشور اظهارکرد: طی روز پنجشنبه (20 مهرماه) فعالیت سامانه بارشی و سرد در نیمه شمالی کشور، بارندگی در برخی مناطق شدید، وزش باد شدید، رعدوبرق و برای قله ها و خط الراس های مرتفع بارش برف و احتمال کولاک پیش بینی می شود.

وی افزود: شدت بارش ها در برخی نواحی به ویژه در دامنه های البرز منجر به جاری شدن سیلاب در دامنه های کوهستانی، احتمال لغزش و رانش همچنین احتمال طغیان رودخانه ها می شود.

رییس سازمان ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: شدت وزش باد و افت دما در نیمه شمالی کشور با تشدید سوزباد و احتمال سرمازدگی همراه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کوهنوردی در روزهای پایانی هفته بپرهیزید/ بارش برف و وزش باد در ارتفاعات

از کوهنوردی در روزهای پایانی هفته بپرهیزید/ بارش برف و وزش باد در ارتفاعات