مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 10:152023-10-14سياسي

عملیات های ایران در دوران دفاع مقدس شبیه معجزه بود


علی شفیعی جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اینکه یک کشور بعد از یک سال و نیم حمله ناگهانی دشمن، بتواند خود را طوری تقویت کند که سه عملیلت گسترده و مهم علیه دشمن انجام دهد، - ایسنا/قم علی شفیعی جانباز و رزمنده دوران دفاع مقدس گفت: اینکه یک کشور بعد از یک سال و نیم حمله ناگهانی دشمن، بتواند خود را طوری تقویت کند که سه عملیلت گسترده و مهم علیه دشمن انجام دهد، چیزی شبیه معجزه است، در این راه افرادی نخبه و برجسته همچون شهید حسن باقری بودند که به او ژنرال 25 ساله می گفتند.

برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به آحاد مردم به خصوص نسل جوان راه های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی با بهره گیری از ظرفیت های مختلف و همراهی جامعه هدف و مسئولان وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین راهکارها تکیه بر ثبت و ضبط خاطرات است؛ لذا با هدف انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به ویژه برای نسل جوان به گفت وگو با رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس پرداختیم و خاطراتشان را مرور کردیم.

- ایسنا: از خودتان بگویید، چند ساله بودید که وارد جبهه شدید؟ من متولد 20 دی ماه 1343، در گنبد کاووس هستم، 31 شهریور سال 59، زمانی که جنگ شروع شد 16 ساله بودم، نکاتی را ذکر می کنم که شاید سوالات و بعضا چالش نسل جوان امروز باشد، چیزهایی که در کتاب ها نوشته شده و اما ما آن را از نزدیک دیده ایم، من 17 ساله بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات های ایران در دوران دفاع مقدس شبیه معجزه بود

عملیات های ایران در دوران دفاع مقدس شبیه معجزه بود